Plasarea unei comenzi

Primul pas consta in alegerea produsului existent pe stoc. Dupa ce ati gasit produsul dorit apasati butonul ”ADAUGA IN COS”, apoi apasati butonul ”FINALIZEAZA COMANDA” si furnizati datele de contact solicitate (nume complet, adresa completa, adresa de livrare, numar de  telefon, e-mail). In cel mai scurt timp veti fi contactat de un reprezentant al Vanzatorului pentru confirmarea comenzii si stabilirea detaliilor de livrare si plata.

Comanda lansata de Client devine valabila din momentul acceptarii si confirmarii ei de catre Vanzator.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu expedia comenzi daca, la contactarea Clientului pentru confirmarea comenzii, acesta nu raspunde.

Clientul poate efectua comenzi telefonice, asistat prin telefon de un reprezentant al Vanzatorului, la numarul de telefon: 0723.948.855. Termenii si Conditiile mentionate in acest document se aplica si acestor comenzi.

Plata produselor

  • Plata în numerar – Ramburs la curier – Plata cu numerar se face în lei, integral, reprezentând contravaloarea comenzii, la reprezentantul firmei de curierat in momentul primirii coletului.
  • Plata prin banca – plata prin banca se face in avans prin depunere la ghiseul bancii unde are cont deschis Vanzatorul sau prin transfer bancar (ordin de plata). Informatiile necesare unei plati prin banca vor fi furnizate Clientului prin mijloacele de comunicare agreate.
  • Plata online prin card bancar – plata se face cu un card de debit sau credit (Visa sau MasterCard), prin intermediul unei pagini securizate apartinand procesatorului de plati MobilPay (www.mobilpay.ro), unde veti introduce datele cardului cu care doriti sa achitati contravaloarea comenzii. Daca informatiile furnizate sunt corecte si daca in contul de card aveti fonduri suficiente pentru a acoperi valoarea comenzii, veti primi un mesaj de aprobare a tranzactiei.

IN CAZUL PLATII ONLINE CU CARDUL TRANZACTIA SE REALIZEAZA IN MEDIU SIGUR, ASIGURAT DE PROCESATORUL DE PLATI MobilPay, IAR SITE-UL WWW.ABBRACCIO-SHOP.RO NU ARE ACCES LA DATELE CARDULUI.

In cazul platii in avans, prin ordin de plata, livrarea produselor va fi efectuata numai dupa incasarea banilor in contul Vanzatorului. Produsele comandate trebuie achitate integral. In caz contrar, nu se va efectua livrarea. Vanzatorul isi rezerva dreptul ca, in anumite cazuri, sa solicite plata produselor in avans.

Produsul va fi returnat in conditii bune, neutilizat si nedeteriorat. In caz contrar el poate fi reexpediat clientului.

De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, cusaturi rupte sau fortate, murdarie etc. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copie dupa factura, solicitare de retur (fie pe mail la contact@abbraccio-shop.ro, fie printata si trimisa in colet), toate etichetele si ambalaj adecvat pentru protecția împotriva deteriorarii produsului în timpul transportului.

Returul produselor se supune legii contractelor incheiate la distanta numai pentru produsele care sunt comandate exclusiv online.

Produsele achizitionate prin www.abbraccio-shop.ro se supun conditiilor de garantie pentru conformitate prevazute de legea 449/2003 Republicata, OG 21/1992 republicata si OG 34/2014. Pentru toate aceste produse oferim o garantie valabila 30 de zile calendaristice de la primirea coletului, cu conditia respectarii recomandarilor de intretinere si utilizare.

In cazul lipsei conformitatii, Clientul are dreptul de a solicita, in primul rand, repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata.

Pentru acordarea garantiei este necesara respectarea instructiunilor de intretinere si utilizare mentionate pentru fiecare produs.

Deteriorarile de genul zgarieturilor, petelor sau rupturilor etc., ce au fost produse de catre Client/utilizator ca urmare a utilizarii/intretinerii necorespunzatoare, nu sunt acoperite de garantie.

Interventii neautorizate asupra produsului, nerespectarea instructiunilor de intretinere precum si utilizarea acestuia in alte conditii decat cele pentru care a fost conceput, conduc la anularea garantiei.

Orice reparare sau inlocuire a produselor se va face intr-o perioada rezonabila de timp ce nu poate fi mai mare de 15 zile de la momentul receptionarii produsului de catre Vanzator.

Comanda poate fi oricand anulata in perioada dintre data plasarii comenzii si data confirmarii acesteia de catre Vanzator, prin transmiterea de catre Client a unei solicitari scrise la adresa de e-mail:contact@abbraccio-shop.ro. Solicitarea trebuie sa contina numarul comenzii pentru care se solicita anularea totala sau partiala. In caz de anulare partiala se vor indica produsele si cantitatile anulate.

Clientul poate denunta unilateral contractul cu Vanzatorul fara a invoca un motiv, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor, conform legislatiei in vigoare cu privire la regimul juridic al contractelor la distanța (OUG 34/2014, Lege 249/2015).

Solicitarea de retragere se va transmite electronic, la adresa de e-mail: contact@abbraccio-shop.ro. La aceeași adresa de e-mail se poate transmite și orice alta declarație neechivoca de retragere din contract. Cererea de retragere mai poate fi comunicata Vanzatorului în scris (plic la posta) sau prin telefon.

Clientul NU beneficiază de dreptul de retragere dacă  produsele livrate au fost realizate conform specificatiilor furnizate de Client sau produsele au fost personalizate, în mod clar, la cererea Clientului.

Cererea de retragere va produce efecte doar dacă produsele vor fi returnate vanzatorului înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de către Client, în starea în care au fost livrate, fără a prezenta urme de folosire.

In cazul retragerii din contract, Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului pentru care Clientul  s-a retras din contract, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de alegerea de catre Client a altei modalitati de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vanzator, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul pentru care s-a retras din prezentul contract intra in posesia vanzatorului. Rambursarea se va efectua prin transfer bancar în termen de 14 zile de la primirea produselor de către Vanzator.

Costul direct al returnarii produselor revine Clientului. Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si aspectului produselor.

Odata cu denuntarea contractului, Clientul va specifica modalitatea de compensare, alegand din:

  1. Inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs de pe stoc.
  2. Restituirea banilor prin transfer, în cont bancar.

Daca Clientul alege prima varianta (anume inlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) si din acest lucru rezulta o diferenta de bani, se va proceda in felul urmator:

  • daca produsul ales de Client este mai ieftin, atunci Vanzatorul va returna diferenta in termen de maxim 30 de zile calendaristice, in contul bancar al Clientului.
  • daca produsul ales de Client este mai scump, atunci Clientul va plati diferenta ca orice alta comanda, la primirea coletului sau, in avans, prin transfer bancar.

In cazul in care Clientul alege varianta de rambursare a banilor atunci trebuie sa comunice Vanzatorului un cont bancar de-al sau si Vanzatorul va transfera, in maxim 14 zile calendaristice de la returnarea produsului, contravaloarea lui in bani.

Conform ordonantei guvernamentale 34/04.06.2014, clientul are dreptul sa returneze sau sa inlocuiasca produsul o singura data.

COSTUL DIRECT PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR VA FI SUPORTAT DE CATRE CLIENT